Jednoduchá správa obchodů a klientů
Na základě požadavku našich klientů jsme vytvořili systém pro snadnou správu obchodních případů a klientů. Obchodníci již nemusí přeposílat emaily kolegům, složitě vzpomínat na stav a detaily projektu po určité době. Odpadlo hledání atributů a poznámek v Excelu, Wordu a jiných aplikací, čímž se celkově zefektivňuje čas všech zainteresovaných stran díky rychlým a vždy dostupným informacím, jenž najdeme na jednom místě. A to i na mobilních zařízeních jako tablet, phablet nebo notebook.
Čím Vás nadchneme?
-
Jednoduchost - snadné ovládání, migrace a spuštění bez instalace.
-
Finančně atraktivní řešení - nízká a stabilní cena bez dalších poplatků.
-
Rychlost - raketově rychlý systém s daty online.
Další benefity KIRA CRM
Z velkých benefitů lze dále zmínit snadné ovládání, zobrazení projektů a klientů na mapě. Není potřeba nic instalovat, aktualizovat či jinak řešit přes IT podporu. KIRA CRM je dostupná rovnou z webových stránek. Pro ty, co požadují silnější zabezpečení, jsme připravili dvoufázové přihlášení pomocí Google Authenticator. Nebo si nastavíte dobu nečinnosti, po které se systém sám odhlásí. Samozřejmostí je přihlášení se do systému jen z jednoho zařízení, bezpečné https připojení či denní zálohování. Pro Kerio uživatele systém nabízí možnost oboustranného propojení. Pro ostatní iCalendar, jenž zobrazí události z KIRA CRM například v aplikaci Outlook. A nebo si jednoduše otevřete systém v mobilu a brouzdáte bez nastavování.
Systém je intuitivní, takže i přechod ze stávajících systémů není problém. A pokud ještě váháte, založte si své KIRA CRM z webu do 1 minuty a vyzkoušejte bez omezení po dobu 14 dní.
Těšíme se na Vás!