Vážení zákazníci,
s ohledem na nastalou situaci ohledně pandemie koronaviru, jsme se rozhodli, že provedeme určitá opatření tak, abychom chránili naše zákazníky i zaměstnance. V současné nelehké situaci, kdy se děti musí pomocí IT techniky učit z domu, tisknout si některé podklady či rodina chce být ve spojení s blízkými nebo chtějí občané sledovat aktuální informace na internetu, chceme být také nápomocni a jejich IT techniku v případě potřeby servisovat, udržovat nebo nabídnout její prodej včetně spotřebního zboží.
Proto jsme se s okamžitou platností rozhodli, že:
- Nebudeme přijímat hotovost - platba bude možná pouze bezhotovostní platbou (platební karta, faktura)
- Budeme mít vyhrazen prostor tak, aby nedošlo k přímému kontaktu obchodníka a zákazníka.
- Předávání / přebírání IT techniky nebo zboží, nebude probíhat formou "z ruky do ruky", ale bude k tomu vyhrazeno místo, kde dojde k dezinfekci přebíraného zařízení.
- Obchodníci a servisní technici při přebírání techniky nepřijdou společně do styku.
- Oddělení programátorů a správců sítí bude pro veřejnost uzavřeno. Smluvní zákazníci budou informováni o opatřeních, které se jich v minimální míře dotknou.
- Ještě více zvýšíme hygienu v naší provozovně
Dále bychom vás rádi poprosili, pokud je to možné a chcete se na cokoli informovat (stav zakázky, možnosti opravy, ceny zboží,...), abyste nás raději místo návštěvy kontaktovali telefonicky na telefonním čísle 571629272 nebo emailem na obchod@hscomputers.cz
Doufáme, že opatření a určitá omezení přijmete s pochopením. Víme, že občané nemohou bez IT techniky v této situaci být, ale je pro nás velice důležité zdraví nás všech.
Přejeme Vám pevné zdraví a děkujeme za důvěru.
Tým HS Computers